Toimitus- ja maksuehdot Suomessa,
ei koske Ahvenanmaata! (Kysy erikseen
toimitustaAhvenanmaalle)
Ole hyvä ja lue huolellisesti nämä tiedot, kiitos. Lähetettyäsi tilauksen, hyväksyt ja sitoudut noudattamaan alla olevia toimitus- ja maksuehtoja.
1. Toimitus- ja maksuehdot
Jos noudat tilauksen varastoltamme, voit maksaa sen myös käteisellä.
Paytrail-maksu verkkopankkimaksulla: Voit maksaa tilauksen kätevästi verkkomaksuna, eli maksupainikkeilla kaikkien suomalaisten pankkien tileiltä, luottokorteilla, Mobilepaylla ja myös osamaksulla. Maksut näkyvät meillä heti, joten paketti saadaan lähtemään nopeasti.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii 5.10.2021 alkaen Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Jos tilaat laskulla tai osamaksulla, luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
OP Osta laskulla OP:n lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot [PDF]
OP Osta laskulla -tuoteseloste
Toimitustapa:
Postipaketti
Kirje (pienet tilaukset, jotka mahtuvat kirjekuoreen)
Matkahuolto (nouto lähimmästä Matkahuollosta tai Matkahuollon toimipisteestä)
Nouto sovitusta paikasta
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista (esim. Postin lakko tms.).
Minimitoimitusmaksu on kirje 1 lk:ssa 4,50 euroa.
Ulkomaan tilaukset toimitetaan aina Postin kautta. Voit katsoa ulkomaan postitusmaksut Postin verkkosivuilta www.posti.fi
2. Toimituskulut
Paytrail-tilaukset:
Yli 150 euron tilaukset ilman toimituskuluja.
HUOM! Posti ei lähetä kirjallista saapumisilmoitusta paketin saapumisesta, vaan saat ilmoituksen tekstiviestillä, kun voit noutaa tilauksesi.
Tilaus tulee noutaa kuuden vrk:n kuluessa saapumisilmoituksesta.
Matkahuolto tai Schenker:
Paketti toimitetaan lähimpään kuljetusyhtiön toimipisteeseen. Noutopiste määräytyy asiakkaan osoitteen mukaan. Voit myös pyytää lähetyksen johonkin tiettyyn Matkahuollon toimipisteeseen. Toimitamme myös Schenkerin ym. kautta pakettiautomaatteihin ja palvelupisteisiin.
Kirje:
Hyvin pienet tilaukset (esim. kortit, 1 pieni tyynynpäällinen (ei 45 x 45 cm), kasvopaperisuoja 1 kpl, paperikoristeet tms. paitsi julisteita ei) voidaan lähettää kirjekuoressa.
Maksu 4,50 euroa/kirje.
Kirjeen enimmäiskoko: 25 x 35 x 3 cm
Kirjelähetyksistä ei ole mahdollista saada postin lähetystunnusta. Emme vastaa postin mahdollisista virheistä kirjelähetyksissä.
Huomioithan, että ainoastaan paketista saat halutessasi lähetystunnuksen, jolla voit seurata paketin kulkua.
* Tilaukset pakkaamme erittäin huolellisesti kierrätysmateriaaleihin. Tämän vuoksi emme peri ylimääräisiä pakkaus- ja paketointikuluja.
* Asiakkaan toiveesta voimme maksutta paketoida tuotteet valmiiksi lahjapakettiin.
* Tilaus voidaan myös lähettää asiakkaan pyynnöstä eri osoitteeseen, esim. jos kyseessä on lahja.
3. Palautukset
Ota AINA ensin yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse, ENNEN kuin palautat tilauksesi tai osan siitä. (EI puhelimitse!)
Saat palautusosoitteen ja ohjeet kuinka toimia. Huom. Ilman yhteydenottoa palautetuista tuotteista emme hyvitä toimituskuluja.
Tilauksen palauttamiseksi ei lueta sitä, että asiakas maksaa tilauksen, mutta ei nouda sitä Postista, Matkahuollosta tai Schenkeriltä tai niiden toimipisteistä. Emme lunasta (maksa) kuljetusyhtiön meille palauttamia tilauksia, joista ei ole sovittu asiakkaan kanssa etukäteen. Asiakkaalla on velvollisuus huolehtia tilauksensa noudosta Postista, Matkahuollosta tai Schenkerin noutopisteeltä.
Meitä (verkkokauppiaita) ja asiakasta sitoo Suomen kauppalaki sekä kuluttajasuojalaki, jonka mukaan etämyyntituotteella on 14 vrk:n palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta laskien. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä avaamattomassa pakkauksessa, hintalaput sekä tuotetietolaput paikoillaan sekä tuotteen tulee olla käyttämätön ja jälleenmyyntikuntoinen.
Palautamme maksun tilauksesta asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille, kun palautus on saapunut meille takaisin ja olemme tarkistaneet sen.
Lähetyskulujen palauttaminen:
Jos palautat koko tilauksen, palautamme puolet palautuksesta koituvista kuluista, jotka on sovittu etukäteen.
Jos palautat osan tilauksestasi, emme palauta palautuksesta koituvia kuluja.
Tarjoustuotteilla (aletuotteilla) ei ole vaihto- tai palautusoikeutta.
Kuljetuksessa kadonneet tai vaurioituneet lähetykset:
Mikäli tilaus on kadonnut tai vaurioitunut Postin tai Matkahuollon kuljetuksessa, tulee sinun ilmoittaa siitä meille välittömästi kirjallisesti (sähköpostilla). Vaurioituneesta tuotteesta ja pakkauksesta tarvitsemme valokuvan ja lyhyen selostuksen vauriosta (sähköpostilla).
Vaihto-oikeus:
Tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta. Voit tehdä uuden tilauksen, josta perimme lähetyskulut.
4. Tuotteet tarkistetaan aina ennen asiakkaalle lähetystä.
5. Alle 18-vuotiaiden tilauksiin pyydämme holhoojan suostumuksen.
6. Asiakastiedot:
Emme luovuta asiakkaiden osoite-, tili- tai muita tietoja kolmansille osapuolille. Emme myöskään säilytä asiakkaiden tietoja sen jälkeen, kun tilaus on loppuunkäsitelty.
7. Tuotteiden varaaminen:
Emme varaa tuotteita pelkkien tiedustelujen perusteella. Jos haluat varata jonkin tuotteen/tuotteita, voimme tapauskohtaisesti sopia varaamisesta. Kuitenkin enintään viideksi vrk:ksi.
8. Tilauksen peruminen ennen kuin sitä on ehditty maksaa ja lähettää:
Jos haluat perua tilauksesi ennen kuin sitä on ehditty lähettää, se on mahdollista. Emme tarvitse syytä tilauksen perumiseen.
Tilauksia ei peruta automaattisesti, vaikkei maksua heti tulisikaan meille. Asiakkaalla on velvollisuus ilmoittaa meille tilauksen perumisesta mahdollisimman pian.
Tilauksen tekeminen verkkokaupassa:
Verkkokaupan tuotteet ovat meillä heti varastossa.
Paytraililla maksetut tilaukset lähetämme tavallisesti vuorokauden (arkipäivän) kuluessa tilauksen tultua meille.
Verkkokaupan tuotteet tilataan aina verkkokaupan (poikkeustapauksissa sähköpostin) kautta, kuitenkin aina kirjallisesti. Emme ota vastaan puhelintilauksia väärinkäsitysten välttämiseksi.
Jos et ole aiemmin tilannut verkkokaupoista, laita sähköpostia ja opastamme sinut läpi tilausprosessin!
Tilaaminen on helpompaa, kuin luuletkaan :)
Vastaamme mielellämme tilaamista yms. koskeviin kysymyksiin sähköpostitse.