Ostoskorin sisältö0  tuotetta - Yhteensä 0.00 €

Usein kysyttyjä kysymyksiä

1. Onko teillä kotiinkuljetusta?
Periaatteessa ei ole. Turun/Kaarinan/Liedon/Raision seudulle voimme pientä korvausta vastaan tuoda isompia tilauksia (tilauksen arvo yli 100 euroa).
Muualle voimme järjestää kotiinkuljetuksen asiakkaan pyynnöstä, esim. Postin kotiinkuljetus, josta perimme Postin perimän maksun tai Matkahuollon kotiinkuljetus.

2. Asun Turussa ja jos haluan ostaa nettikaupastanne, voinko hakea tilauksen varastolta ja säästää postikulut?
Kyllä. Voit noutaa tilauksesi noutovarastoltamme Hannunniitusta osoitteesta: Kuralankatu 2 (Hilan talo).
Noudosta pitää sopia etukäteen, koska emme päivystä säännöllisesti varastolla. Nouto onnistuu myös viikonloppuisin ja iltaisin.
Tilauksen voit maksaa joko etukäteen tilillemme tai käteisellä rahalla (mielellään tasaraha) varastolla.
Valitettavasti emme voi ottaa korttimaksuja varastolla.
Ja Kuralankadulla on vain varasto, ei liikettä.

3. Tein tilauksen nettikaupassa, mutta minulle tulikin ylimääräinen rahanmeno, enkä pysty maksamaan tekemääni tilausta. Pitääkö tilaus perua erikseen?

Se olisi kyllä suotavaa... Tilaamasi tuotteet/tuote voivat olla viimeisiä varastossa ja tietokoneohjelma poistaa tälläiset tuotteet nettikaupasta, kun tilaus tulee. Sinä aikana joku toinen olisi ehkä ostanut tuotteen joka on varattu sinulle.
Elämässä voi tapahtua monenlaista yllättävää, eikä sinun tarvitse kertoa meille syytä tilauksen perumiseen kuluttajasuojalain mukaankaan. Toivomme tietysti, että asiakas sitoutuu tilauksen lähettäessään maksamaan ja vastaanottamaan sen, näin vältetään turhaa työtäkin.

4. Haluan tilata nettikaupasta laskulla, maksan myöhemmin.
Valitettavasti emme voi lähettää tilausta laskutuksella. Tämä sääntö on todella ehdoton, josta emme tee koskaan poikkeuksia.
Aloittaessamme nettikaupan vuosia sitten, pari kertaa taivuimme asiakkaan pyyntöön laskutuksesta ja uskoimme vakuutteluihin rehellisyydestä. Tänä päivänäkään emme ole maksuja saaneet näiltä asiakkailta.

Kuten vanha sanonta sanoo:
"Sinä haluta luotto,
minä ei anta,
sinä hapan.
Sinä yhä haluta luotto,
minä anta.
Sinä ei maksa,
minä hapan.
Parempi sinä hapan."
;)

5. Halusin tilata nettikaupasta erästä tuotetta 15 kpl, mutta ohjelma ei hyväksy tilausmäärää?
Jos jotain tuotetta ei ole varastossa niin montaa, kuin haluat tilata, ei tilaus silloin onnistu antamallasi kappalemäärällä. Varastotilanne päivittyy sitä mukaa, kun tuotteita myydään.

6. Löytyvätkö kaikki nettikaupassa olevat tuotteet heti varastosta? Lähetättekö heti, kun tilaus tulee teille?
Kaikki nettikaupassamme olevat tuotteet, jotka voit lisätä ostoskoriin löytyvät heti varastosta. Tilaukset lähetämme heti, kun maksu näkyy tilillämme.

7. En ole koskaan tilannut nettikaupasta ja tilaus pitää maksaa etukäteen. Mistä tiedän, että tilaaminen on turvallista?
Tämä onkin asia, josta onneksi on ollut paljon myös lehtikirjoituksia. Nettikauppa, joka ilmoittaa tarkan osoitteen, puhelinnumeron yms. yhteystiedot on ensimmäinen asia, joka kannattaa aina tarkistaa. Pelkkä PL osoite ei välttämättä ole riittävä takuu turvallisista kaupoista.
Toinen asia on puhelinnumero Suomessa ja se, että tavoitat myyjän siitä numerosta.
Edellä mainittujen seikkojen lisäksi voit vielä tarkistaa halutessasi yrityksen tiedot y-tunnuksella.
Lisäksi kannattaa aina ennen tilausta lukea toimitusehdot ja jos jotain epäselvää tulee vastaan, kysyvä ei tieltä eksy! On aina parempi varmistaa asiat etukäteen, kuin harmitella myöhemmin.

8. Jos maksan tilaukseni Checkoutilla, saanko pakettini nopeammin, kuin jos valitsen maksutavaksi ennakkomaksun (lasku sähköpostilla)?
Kyllä. Checkout tilaukset voimme lähettää heti, mutta jos lähetämme laskun sähköpostiin, odotamme maksun näkymistä tilillämme ennen kuin tilaus lähtee meiltä.

Eli Checkout on nopein ja kätevin tapa maksaa tilaus.